Då är det dags för mitt kära Los Blancos att ta an Barca. Och som den Madridista man är så måste jag lägga bets.
Jag rekar inte dessa utan framför hur mina tankar inför matchen är så får Ni avgöra huruvida Ni gillar det, jag kan ju inte säga att jag är särskilt objektiv.
Kan börja med att säga att Barca kommer att sakna:
Afellay, Villa, Fontas oct Pedro pga av skada oct Keita pga av Afrikanska mästerskap. Pep har därför dragit in Cuenca, Montoya, Dos Santos och Sergi Roberto från B-laget (yes

).
Merengues då?, jo Mourinho har inkluderat alla spelare i truppen, kanske för att förvirra men vi kan nog påstå att Khedira med sin skada inte kommer att få spela och Arbeloa är avstängd. Vissa frågetecken på di Maria och Pepe.
RMA har haft sju raka vinster sedan förlusten i Barcelona och man har senaste fem gjort 14 mål.
Barca har inte mycket sämre facit då de har 6 av 7 vinster, en var lika mot Espanyol.
Mycket psykologisk match detta där jag anser att om Real Madrid slutar klanka ner på sig själv så kommer de att vinna utan problem.
Båda lagen har haft lite problem i sina senaste matcher där jag tycker att Real visat myyyycket bra andra halvlekar.
Nej men det är dags för marängerna att ta vinst idag.
Mina spel : (Som sagt, don't judge)
Ogiltigt spel-ID: 726045
Ogiltigt spel-ID: 726044
Ogiltigt spel-ID: 726042
Ogiltigt spel-ID: 726038
Ogiltigt spel-ID: 726036
Ogiltigt spel-ID: 726051
Ogiltigt spel-ID: 726055
Dock så är faktiskt spelet
Båda gör mål ett rätt givet spel. Båda lagen har en otrolig offensiv och många spelare som kan skjuta.
ö2.5 är något jag chansar på också, släpper det för Real så blir det målkalas. De kan om de vill och hoppas den psykologiska spärren släpper.
Men ö2.5 och båda gör mål är det jag som en bettare satsar på.
Resten är med hjärtat och lite tänk OM real gör så här och så där osv.
Och som sagt, rekommenderar INGEN att spela så här mycket men jag har faktiskt en sidosatt kassa för Real spel hehe. Av min vinst har jag lagt 100u som jag får spela på real för hela säsongen, förloras de så förloras de. Än så länge vinst inbringande