Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-19, 11:05   #1
6asdf

6asdfs avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 382
Standard

6asdf - Nybörjare! - NBA

Tjena!

Jag är en kille runt 20 år som började betta lite smått(ryggade endast) förra året men hade uppehåll hela sommaren och hösten för att nu ta en nystart med det som fanns kvar på kontot hos Unibet.
Jag har haft ett ganska stort sportintresse, både när det gäller att utföra sport och att kolla på sport men i och med att jag jobbar heltid+ och tränar mycket så har själva "hålla sig uppdaterad"-delen fallit bort mer och mer det senaste året och jag har nu i princip ingen koll alls, inte ens på favoritlagen. (DIF och Ipswich sen födsel och Bulls sen jag som liten grabb såg Space Jam för första gången)

Som sagt så ryggade jag bara under den korta tiden jag höll på förra vintern men nu tänkte jag alltså börja ta mina egna picks och detta är som ett litet experiment för att se om jag har någon chans överhuvudtaget.

Målet är framför allt att lära mig om ligan och att lära mig av mina misstag för att i långa loppet kunna gå med plus.

Det som kommer spelas på är NBA och jag kommer köra mestadels 2-6 system där det ser ut såhär: 1.1, 2.2, 4.4, 6.6, 8.8 och 12.

Eftersom att jag är nybörjare och inte så insatt så är jag inte jättebra på värden etc utan jag kommer spela de spel som jag helt enkelt tror kommer gå hem.
Det kommer säkert vara mycket magkänsla blandat med fakta men jag hoppas det kommer bli mer och mer det senare ju längre tiden går och ju mer jag lär mig!

Alla tips och frågor är varmt välkomna och hojta om det är något jag glömt i beskrivningen!

EDIT: Spreadsheetet där alla egna picks hamnar är "17.1.2012 EG"

Senast redigerad av 6asdf den 2012-01-21 klockan 02:12.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat