Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-20, 10:05   #1730
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Dagens Spel:
Djokovic-Mahut under 26.5 games @1.75(Bwin)
Ni som sett djokovic matcher hittils vet varför jag spelar detta. Herregud vad bra han spelat, han ska banimig inte ha mer än 1.50 för att vinna hela AO. Senast mot giraldo spelade han extremt bra tennis, och giraldo gjorde sin bästa match för året. Ändå slutade matchen 6-3, 6-2, 6-1. Om djokovic finns inte så mycket att säga mer än att han är extremt fräsch, hans serve ser kanonbra ut och hans backhand samt forehand är helt felfria i stort sett..
Mahut är en fransos som jag inte är ett dugg imponerad av. Han spelade dåligt mot Ito, men vann pga. att japanen var ännu sämre. Han är en riktigt humörsspelare och när det går dåligt ger han ofta upp och grinar istället. Mot djokovic lär han bli bruten snabbt och därmed känna sig ganska hjälplös. Det förvånad mig inte om något av seten slutar 6-0. Som jag ser det är största faktorn till att detta spelet går förlorat(voidat) att mahut kastar in handduken.
Världsettan gör mos här!

Dagens Dubbel:
Fyrstenberg/Matkowski+Mirnyi/[email protected](Paddy Power)
Dessa dubblar har gått bra, och jag fortsätter. Precis som igår har vi här två världspar som alltid tar sig långt, mot två par som i stort sett aldrig spelar dubbeltennis. Mirn/Nestor vann ATP-slutspelen efter bländande dubbeltennis, och dom lär garanterat vara sugna på ytterligare en stor titel här. De har spelat ihop i säkert 15 år och är bästa vänner.
man möter Cabal/Farah som är ett okej dubbelpar, men på denna nivån på hard court ska man inte ha en blekaste chans mot ett så rutinerat och stabilt dubbelpar som Mirn/nestor. Klass-skillnaden ska tala sitt tydliga språk och marchen borde sluta i två raka set.
Fyrstenberg/matkowski är ett par som blivit allt bättre på senare dagar, och i atp-slutspelen överaskade man mycket och spelade riktigt bra. Man kompleterar varandra mycket bra och känner varandra utan och innan. Mot sämre motståndare är man alltid stabila, och i år lär man vilja ta sig till semifinal, minst.
Motståndet står två spanjorer för som bägge gillar gruset mer än HC. De har faktiskt spelat dubbel ihop ett tag, men resultaten är inte speciellt imponerande. När man nu möter ett stabilt dubbelpar som enbart satsar på dubbeltennis så ska man inte kunna sätta emot. Dessutom krånglade serven för båda spanjorerna i singeln, vilket lär leda till problem idag.
Dubbeln känns på förhand fin.

Tennisrek för natten, har sagt det förut och säger det igen, det är inte mina rekar, jag vidarebefordrar bara det till er! Vill ni ha källan så PM!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pejsson (+5)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat