Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-20, 14:48   #1745
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg

Känns det inte som att du letar bets i lite allt möjligt? Även inom sånt som du kanske faktiskt inte har koll på, bara för att du har så mycket tid (har jag för mig att du nämnt tidigare). Hitta den sport eller liga du kan hyfsat och börja leta spel istället för att betta hejvilt. Det är mitt tips.

Sen bara för att man är hyfsat insatt i någonting så garanterar det inte vinst då lag som Houston helt plötsligt ser ut som att de spelar offense med en badboll. Varians finns alltid med i bilden, ibland har man tur, ibland otur.

Hoppas det vänder för dig!
Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Var precis min tanke, kollar man ditt sheet så är det ju rätt blandat mellan olika sporter. Precis som Valleyo säger så finns ju alltid variansen med i bilden men det blir ju inte direkt mindre om man hoppar på allt som rör sig i bettingväg. Just a thought...
Det kanske ser ut så men som jag sa så letar jag väldigt länge och hoppar bara på saker där jag anser rekarna vara tillräckligt bra för att faktiskt motivera ett spel.

Och det jag kan bäst är PL och NHL (följer bägge dagligen, har gjort i många många år), och det är dem ligorna som går absolut sämst :/ jag har lixom gjort dem försöken också och haft samma slutsats; det går bara inte att välja rätt.

Visst kan det kännas som att om man har koll på ligorna så borde det ju ge en en viss edge men som ni ser nudå så väljer jag ju fel spel i dem ligorna jag kan också, oftast där förlusterna har varit som störst.

Må vara en "loser"-tanke men jag har alltid haft lika mkt tur som Kalle Anka och haft karma som Hitler respawn liksom. På ett 90+5 mål jag får med mig så får jag 20 stycken emot mig för att vara krass.

Men sen är jag bara hobbyspelare också, det som är värst är ju att jag är en sån otroligt dålig förlorare så jag blir lika sur för en 10a som för en 1000-lapp

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat