Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-20, 15:08   #1747
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jag är V:13 F:12 P:0 och 110% ROI på rekar från dig tompa.
Så det är egentligen bara NHL och ryggarna jag gör fel då?

Har typ 10 stycken, alla med gröna sheet efter 100+ spel som jag ryggar härinne och jag väljer ändå alltid fel spel

Ett litet intressant exempel ifrån mitt dagliga liv på hur mycket tur jag har är:

När jag var yngre var jag duktig på hockey. Jag blev med i tv-puckslaget och bröt benet i sista träningsmatchen säsongen innan. Dem gipsade det och jag gick 6 veckor innan dem kom på att det växte fel så dem bröt av det igen och operera mig. Jag tog av mig gipset 2 veckor innan tv-pucken startade och fick inte vara med så mycket p.g.a. bristande kondition.

Säsongen efter var Flygis Sjöberg tränare för Brynäs J18, vi snackade lite och jag var påväg att gå över till dem. Då får Flygis sparken och jag blir bortglömd.

2 år senare så är jag med i uttagningen till ett div 1 lag, spelar i förstakedjan hela försäsongen. 1 vecka innan truppen skall registreras får jag en puck i fejset och missar en vecka hockey. När jag kommer tillbaks har dem glömt att registrera mig och jag får inte spela div 1 förns efter jul, då hade laget redan förlorat så mycket att ingen var och titta på oss iaf.

Känner mig förfördelad i livet lixom... :/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-20 klockan 15:16.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat