Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-21, 09:32   #1776
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av musse33 Visa inlägg
Det där är väldigt osäkert allt kan hända men tyvärr så tror jag Barry får svårt möter en kille på 1.98 med mycket bättre räckvid Barry är "bara" 1.80 om jag inte är helt fel ute själv skulle jag sätta en peng på morecraft som barry möter och Guillard miller matchen blir tuff men tror mer på miller men guillard har bra kraft i slagen om han får in en träff så är det god natt miller.

Tror så här miller kommer göra mycket att ta fighten till mattan lyckas han hålla sig från att träffas och hålla ut och ta ner han så kommer han ta guillard miller är bättre där, guillard kommer från en förlust som ingen trodde skulle hända så han kommer ha det i huvet och inte rusa in som han gjorde då, det talar för miller för jag tror ju längre matchen lider så talar det mer för miller.

Själv kommer jag inte spela på det jag har lärt mej efter att ha titta på UFC dom senaste åren att allt kan hända och kommer hända men lycka till ni som gör det.

Men om jag skulle tippa så skulle jag kört morecraft miller my 2 cents

Mitt tips:
Melvin Guillard-Jim Miller 2@1,57
Duane Ludwig-Josh Neer 2@1,72
Mike Easton-Jared papazian [email protected]
Pat Barry-Christian Morecraft 2@2,50

Men som sagt väldigt svårt att tippa jag har sett stora favoriter fall förut för att dom inte har kommit in i matchen eller underskattat sin motståndare som Melvin gjorde i sin senaste match och han byte tränare efter det, men inte deras fel om han inte följer planen dom gjort upp innan och rusar in och tror han ska dominera han och springer in och blir knockad i först ronden.

Så får se om han lärt sig nått eller blir för försiktig att gå på en sån nött igen kan hindra han nu men vi får se.

Hur som helst lycka till all ni som spelar let´s go for

Riktigt trevlig analys, och igår efter att jag lagt en ganska stor summa på UFC-dubbeln så insåg jag att Barry inte var så självklar... men det visade sig att det gick bra ändå!

Tack för dina tankar och ord ang UFC!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat