Zimonjic/Llodra@1,67(Betway)
Ganska sunkigt odds att singla, men jag tycker ändå den bör vara ganska safe. I skrivande stund spelar Llodra mot murray, i vad som troligen blir hans sista match i singelturneringen. När han åkt ur där, blir 100% fokus på att plocka hem titeln i dubbeln med zimonjic. Man är som jag skrev häromdagen troligen top 3 i dubbeltennis, men idag bör man få bekänna lite färg. Man har hittils fått en väldigt enkel resa, och man har spelat riktigt bra dubbeltennis, mot lite sämre par. Idag står Paes/stepanek för motståndet, och det är två bra lirare, inget snack om saken. Dock är dom helt nya tillsammans och har tidigare spelat med andra partners. Att byta dubbelpartner efter många år med en annan är ungefär som att byta golfklubbor eller liknande. Det tar ett tag innan man vänjer sig, och ett rutinerat par som Llodra/Zimonjic som spelat ihop så otroligt länge ska inte kunna besegras här. Dessutom har stepanek visat väldigt skral form på slutet, och det finns en fotskada som ligger och klämmer. Llodra/zim spelas med ett par units.
(4/10u)
Passa på att lägga på den ganska tidigt! Oddset lär droppa! (Nere på 1.60 på betsafe!)
GOGO
Och som vanligt så är det inte min analys eller rek, jag vidarebefordrar bara för att hjälpa er boys!