Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-21, 20:29   #1849
fireas

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tack ( bra tajming nu när jag är i en svacka i sheetet )

Jag tror att Tips-SM startar nästa vecka
Vi är 20 som delar.

Ser att du spelat Juventus fireas. Jag tror också stenhårt på den, var på väg att skriva en rek förut Atalanta helt under isen sedan nyår och Juve kan inte nöja sig med oavgjort med tanke på hur jämn toppstriden är och att de ju tappade poäng senast mot Cagliari.

Chiellini är tillbaka idag medans Atalanta saknar Lucchini och Carmona.

Tror jag ska dubbla innsatsen mot vad jag från början tänkte mig

Hur är din analys av matchen?
Som du säger så måste Juve vinna denna för att inte förlora sitt försprång, förmodligen..

De fick med sig ett dåligt resultat mot Cagliari förra matchen och hade tur att Inter spelade så bra.

Atalanta har två avstängningar i Lucchini och Carmona som kommer att göra lite skillnad. Juvve saknar inte några viktiga. Och de har bara vunnit en av senaste 8 matcher. Atalanta har en hyfsad offensiv men mot ett Juve-försvar som är myyycket starkt kommer det nog vara svårt att göra mål. Juve har bästa försvaret i italien och Europa just nu och har inte förlorat hittills i ligan. Släppt in 2 mål senaste 5 matcherna. Mot Atalantas halvdana försvar så kommer det säkerligen bli ett par mål bakåt.

Eftersom Atalanta förlorat så många är de nog sugna på vinst. Men Juvves lag är bättre och är mycket närmre en seger än Atalanta. Det handlar om Atalantas oförmåga att försvara sig tillräckligt bra och Juvves förmåga att försvara bort deras offensiv.

EDIT: Ökade min insats till 3.5

Senast redigerad av fireas den 2012-01-21 klockan 20:38.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat