Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-21, 23:53   #3
eddieh
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Vet inte varför folk gillar Knicks så mycket att Nuggets inte har blivit större fav, men här tar jag sida med ett vinnande lag vars skytte stämmer mycket bättre och som spelar i högre tempo.
Det är smärtsamt uppenbart att Knicks behöver en riktig playmaker och tills de skaffar en kommer jag att undvika dem, eller då spela mot.

lean: Nuggets ML
Kan bara instämma. Dessutom är det ju lite av payback time för Gallinaro, Mozgov och Harrington.

"This is going to be a nice game,” Gallinari said. “Last year, the first thing that I looked at when I got traded was when are we going to play in New York. Yeah, it’s going to be an exciting game.”

Sen så har ju Nuggets så mycket mera bredd än Knicks, tex två riktigt bra PG;s i Lawson och Miller på bänken. Knicks förlitar sig på en rookie i väntan på att "Den Fete" ska frälsa dom. Och om Melo ensam ska försöka vinna matchen åt Knicks, ja då är dom åter ute på tunn is.

Jag fick känslan igår när Nuggets lirade mot Wiz, (och vann pliktskyldigt) att det var den här matchen som dom såg fram emot.

Nuggets all the way baby...

Senast redigerad av eddieh den 2012-01-21 klockan 23:55.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat