Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-22, 13:42   #123
Tomas63

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 702
Standard

Här kommer en rekordsnabb analys av dagens spelmöjligheter i SSL samt Allsvenskan Norra. Jag har inte haft ordentligt med tid för att analysera mer pga arbete denna helg.

Håller med KONTUR ovan att LINKÖPING ett bra spel, oddset 2,15 får anses ok men inte mer.

Spelvärt är också DUVBO hemma mot Alba (motivation slår klass samt att Duvbo enligt initierad källa snackat ihop sig rejält och satsar all kraft för att hänga kvar. Alba har i nuläget inte heller lika mycket att spela för). 2,50 är ok och spelvärt!

Övrigt spelvärt i ankdammen idag är SALA hemma mot Karlstad i Elitserien. 1.35 är lågt men helt ok att ta med i en komb med tex Linköping.

DALEN borta mot AIK till 2,90 tar jag också idag. Det kommer att bli en riktig gnetmatch med två lag som backar hem och inväntar misstag ifrån motståndaren. Öppet, så 2,90 går vi på idag i en match som kan gå lite hur som helst!

KONGO KIM Nilsson till 1,80 i HTH mot Johan Samuelsson är också ok. Båda kommer få mycket speltid och spelar nog båda i PP.

HTH går jag också in på Johan Sr Eriksson (mot Peter Reinholdt) i matchen Umeå-Sirius. 2,50 är ett bra odds där då Sr ofta levererar.

Även TT hemma mot Caperio lockar till 3,75 lockar oddsmässigt men NU tror jag Caperiotäby bara måste ta sig samman. Dags för en vändning där nu. Avstår därför spel i denna match även om oddset 3,75 lockar.

Summerat:
DUVBO mot Alba till 2,50
SALA till 1,35 mot Karlstad
LINKÖPING till 2,15 mot FCH
DALEN borta mot AIK till 2,90
KIM NILSSON tilll 1,80 mot J. Samuelsson
JOHAN SR ERIKSSON till 2,50 mot P.Reinholdt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KONTUR (+3)
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng