Oj vad sen jag var in på detta.. för mkt fest igår. och när jag lagade paella så brände jag tummen i ugnen på det jävla gallret!
så jag e lite sen in i det = blir mkt livebettande idag till en början.
Rayo - Mallorca tycker jag har fina odds på hemmavinsten.
Rayo, en av nykomlingarna, har god form och har nyligen slagit Sevilla hemma och Granada borta. Men deras poäng kommer inte från hemmavinsterna då de är 3/8. Dags att förbättra det och de behöver poäng.
Mallorca har tre raka utan vinst och saknar lite spelare.
Jag kör 2 u på Hemmavinst. Oddshögsta: Canbet @ 2.25
Malaga - Barcelona
Malaga har en nedåtgående form med ingen vinst på 5 senaste.
Barca däremot har 12 raka utan förlust.
Barca har fullt lag och Malaga saknar baptista och ruben.
Förväntar mig samma gamla bra spel från Barca mot ett pressat Malaga som faktiskt kommer att försöka på sig vinst då de är 1 poäng från 5e plats (nuvarande plats: 9). Kommer lämna hål bakåt tror jag och hoppas då jag satsar på
-1.5 AH Barca med 3.5 u. Oddshögsta :1.97 @ Pinnen.
Real Madrid - Bilbao
Sedan har vi Los Blancos , min kära maränger som såklart vill behålla sin 5p ledning, det är Prio 1. Fastän ett mini el classico i veckan.
Jag är lite rädd för Lejonen Bilbao då de har ett par mycket bra spelare, bl.a målfarlige Llorente.
Mourinho har fått mkt kritik för hans trivote spel i onsdags. Därför startar han med en offensiv elva som förhoppningsvis tar hem detta med många mål.
Bilbao har blivit bättre med Bielsa men har skador i Aitor Ocio, Carlos Gurpegi, Xabi Castillo, Igor Martinez och Igor Gabilondo. Även Perez missar.
Jag tror påmånga mål idag och såklart vinst för revanschsugna Real idag. De vill behålla sin ledning och de vill visa upp sig för hemmapubliken.
ö3.5 mål med 3-4 u. Oddshögsta : Pinnen @ 1.97
Sen måste jag leta för att hitta bra spel då oddsen i denna match är åt helvete..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Jinx (+10), Soap (+1), Jensw (+5)
|