Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-23, 10:41   #1
RealBigfoot
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 276
Standard

RealBigfoot - Sport Investment Project - (Fotboll)


Har varit medlem på Sharps i snart ett halvår, men känner mig för nu mogen att skapa en speldagbok.

Jag börja närma min ett årsdag för mitt bettande, och det har varit en lång och lärorik resa, från impulsspelande med för stora insatser, spel på för stora favoriter osv..., till dagens mer systematiska och långsiktiga.

Idag ser jag spelandet mer som en långsiktig investering, snarare än ett kortsiktigt nöje, och därav namnet på dagboken

Jag kommer att fokusera på fotboll, för det är den idrott sitter inne med mest kunskap på. Den engelska, spanska, och även till viss mån den italienska fotbollen kommer jag att lägga mest tid på, så förvänta er mest spel från dessa ligor.

Jag har, och kommer, även att lägga spel på andra idrotter, men dessa spel kommer undantagslöst att vara ryggningar från personer som är mer kunniga än jag.

Jag har ett flertal spelböcker i min arsenal, men jag kommer alltid att ha pengar på Bet365 och Pinnacle Sports, vilka är mina personliga favoriter. Jag använder Skrill (f.d. Moneybookers) till att flytta runt mina pengar.

Mitt spreadsheet startade jag redan i december, och det har hittills genererat ett positivt resultat, dock efter endast 82 spel. Hoppas dock att det fortsätter på denna väg.


Nog om mig över till hur jag spelar:

- Jag lägger strikt 1% av min spelkassa per spel.
- Denna enhet är fast, men ökas i tio procentiga steg.

Exempel:

Spelkassa 1210 SEK - Enhet = 12,1 SEK (10 % ökning) osv.
Spelkassa 1100 SEK - Enhet = 11 SEK (10 % ökning)
Spelkassa 1000 SEK - Enhet = 10 SEK

- Lägger inga spel under odds 1.70, och undviker att lägga till odds under 2.00.


Långsiktiga mål

- ROI >100%
- Snittodds >2.00
- Vinstprocent >52%


Det skall bli ett sant nöje att få skriva i denna denna tråd, och vi får ser vad detta projekt leder oss.

Jag har inga direkta riktlinjer om vad som får skrivas i denna tråd, utan följ Sharps regelverk istället, så kommer nog allt att gå bra.
RealBigfoot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat