Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-23, 12:31   #1959
Jinx

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Känns inte 1.80 @bet365 kan finnas högre rätt högt... Ligger 2a och har chans att gå upp på första platsen, möter Leicester på en 15 plats. Någon som vet om någon/några saknas?
Jag gillar också Southampton till 1.91 @ William Hill. I helsingborgs dagblad är Ö 2.5 dagens tips. Rickie Lambert är avstängd i hemmalaget och på skadelistan finns Richard Chaplow, Dan Seaborne och Radhi Jaidi. Jag tror jag spelar rak etta. Har du koll på vad dessa spelare har för betydelse för Southampton suddenneddus?

Spoiler:
Dagens Tips. Championship
Southampton-Leicester
Måndag 23 januari kl 20.45
Visas på Canal + Fotboll

Båda lagen drömmer om Premier League – men det är bara Southampton som har levererat under säsongen. Målskytten Rickie Lambert avtjänar sin tredje och sista avstängning och det innebär att David Connolly och Guly do Prado fortsätter längst fram. Spanske mittfältaren Yago Falque har lånats in från Tottenham och har imponerat på träningarna. På skadelistan finns Richard Chaplow, Dan Seaborne och Radhi Jaidi.

Southampton har förkrossande 11-1-1 och 30-9 i målskillnad på hemmaplan den här säsongen.

Leicester kommer med nyförvärvet Danny Drinkwater från Manchester United och mittfältaren kan mycket väl göra debut direkt. Framåt ser det bra ut med Jermaine Beckford och David Nugent längst fram men det är defensivt som det ser tunt ut med Sol Bamba och John Pantsil iväg på afrikanska mästerskapen och mittfältaren Andy King är borta skadad.

Southamptons tre senaste: Nottingham (b) 3-0, Coventry (b, FA) 2-1, Brighton (b) 0-3.
Leicesters tre senaste: Nottingham (h, FA) 4-0, Barnsley (h) 1-2, Nottingham (b, FA) 0-0.

TB-tipset: Southampton kör alltid hårt offensivt på hemmaplan och Leicester har potential att kontra vasst med snabbe Beckford. Vi tycker oddset på över 2,5 mål i matchen är lockande till 2,08 (Betsafe) och spelar en silverpeng på det.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-23 klockan 12:35.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat