Antal spel: 115 Insats: 50250 Vinstprocent: 36.36%
Vinster: 40 Vunnet: +
23716 Medelodds: 7.54
Förluster: 70 Förlorat: -
23150 Medelinsats: 436.96
Push: 5 Netto:
+566 Medelvinst:
+4.92 Levande spel: 1 ROI: 101.13%
Veckan slutade på plus! Vem kunde tro det vid 5 tiden på Lördagen då allt såg totalt nattsvart ut! Låg minus mer eller mindre hela veckan och var fel ute på det mesta. Riktigt skönt att kunna gå plus en sådan vecka när allt känns som att det går emot en!
Hann med 115 spel varav 44 live spel.
Resultatet blev
+566
Mitt skötebarn "fotbollsparley" Fortsatte dock att gå dåligt ( Men igår var det riktigt nära några riktiga storvinster) Har även kvar en "levande" nu till den här veckan, ska det bli årets första vinst???
"Lördagsgodis" matchen gick in den här veckan också även om Fulhams första halvlek var den sämsta jag sett ett PL lag göra!
Satte 2/2 NHL singlar, hoppas det blir mer av den vara den här veckan och att jag slutar spela NHl parleys för där backade jag rätt ut!
Veckans Höjdpunkt: När Cardiff gjorde mål i 92a minuten och fixade 13 rätt till stryktipsbolaget som jag är med i och fixade in lite över
21 700:- på SS kontot. Mancester Citys vinst får även den läggas in underhöjdpunkter , Vilket drama!
Veckans Svikare: Svenska och Danska landslaget i handboll! Och Fulhams första halvlek.
Veckans bästa spel! Alla ryggar som tog av wLn. De spelen som höll mig flytande de tunga vardagarna förra veckan. Plus min "räntetrippel i handbollen" Ryggdunk till dommarna som dömde bort Norge i Islands matchen!
Veckans sämsta spel: Mina NHL Parleys, Och att jag spelade halvtid/fulltid på Fulham ist för att dunka på rak! Att jag hoppade live Inter och Fulham vid underläge får även ses som riktigt dåliga beslut under den gågna veckan.
Ny vecka nya tag! Vill passa på att tacka alla som skriver här i spelboken! Tycker vi gör ett riktigt bra jobb tillsammans.

Den här veckan vill jag ge en exstra ryggdunk till två "nya" här inne. fireas och Djungelhjul som har kommit in den här veckan och lagt massa bra spel!
Den här veckan ska gå spikrakt uppåt!