För er som funderar på UFC här är mina tankar om dom kommande matcherna kommer inte spela själv då jag tycker det är så jävla svårt domarna dömer så konstigt när dom tävlande själv inte ser till att vinna på TKO Sub eller KO så försöker hålla mej ifrån att spela.
Rashad Evans-Phil Davis 1,57-2,50 just nu på Bet365
Om man går på senaste matcherna dom gjort så såg Rashad riktigt bra ut i den så han är en väldigt motiverad favorit här jag tror att han kommer vinna detta men tror inte det kommer bli så jävla lätt för Phil är bra han med. Han har brottningen som sin bas så jag tror han kommer försöka ta det till mattan han har varit skada från och till precis som Rashad har men att ta ner Evans kommer inte bli så lätt men tror Rashad vinner på KO i andra om nu inte Phil kan få ner han då har han en chans att ta han, men på förhand håller jag Rashad som vinnare.
Rashad Evans:
Skill Breakdown
Charts are compiled based on results from all fights.
Total Fights: 17
Record: 21-1-1
Summary: Takedowns, takedown defense
Phil Davis:
Skill Breakdown
Total Fights: 6
Record: 9-0-0
Summary: Wrestling
Chael Sonnen-Michael Bisping 1,22-4,50
Allt annat en Chael vinst skulle vara förvånade om ni vill hör på lite trash talk youtuba hans namn väldigt underhållande

Chael vinner lätt såg kanon fin ut i senaste fighten Bisping hoppar in med 1 veckas förberedelser tanken var att han skulle möte en annan denna helg (kommer inte ihåg vem nu)Chael är säkraste vinnaren. Bisping vill ha det stående Chael kommer press på för att ta det till mattan får se vem som får sin vilja igenom men tror på Chael här såg kanon ut senast som sagt.
Chael Sonnen:
Skill Breakdown
Total Fights: 14
Record: 27-11-1
Summary: Excellent wrestler, constant pressure
Michael Bisping:
Skill Breakdown
Total Fights: 19
Record: 23-3-0
Summary: Standup, heart, adapts to any situation, fitness
Demian Maia-Chris Weidman 2,30-1,62
Svåraste matchen att lösa vem som helst kan vinna men jag tror Demian kan vara mannen som stoppar Chris som är obesegrad så här långt det är därför han är favorit men jag tror inte han kan leva upp till det Demian är tuff bra på golvet, nått säger mej att han kommer vinna.Lite svårt och se vart Chris vill ta fighten här mattan eller stå och boxas ? Demian är nog på vart det än går så på pappret en väldigt jämn match oddset lockar på Demian som är minst lika bra som Chris.
Demian Maia:
Skill Breakdown
Total Fights: 13
Record: 15-3-0
Summary: submissions
Chris Weidman:
Skill Breakdown
Total Fights: 4
Record: 7-0-0
Summary: Wrestling, athleticism, quick learner
Så tre ettor 4,40xpengarna för den som vill prova detta jag avstår själv men ville bara dela med mej av mina tankar inför helgen.
Lycka till den som provar