Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-23, 19:12   #2025
krigarN

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Tidigt tips i NHL, pinnacle har Detroit Red Wings ö2.5 mål till riktigt fina 1.763

Känns som det kommer att sjunka en del!

Läste följande innan:

Detroit har gjort minst 3 mål i 18/22 hemmamatcher den här säsongen. Blues är 19-3-3 på hemmaplan, på bortaplan är man dock 8-9-3 vilket är relativt dåliga siffror. Lagen har spelat väldigt jämnt, 10-10 senaste 20 mötena lagen emellan. Men trots att Wings förlorat 10 matcher mot Blues, så har man lyckats göra många mål - i 17 av de senaste 20 mötena lagen emellan har Wings gjort 3 eller fler mål. I natt startar Halak för Blues, han har bra siffror för säsongen men har spelat något sämre än Elliott.

MVH
Värt att notera är Halak's statistik i de senaste matcherna.12-0-2 de 14 senaste. 9 insläppta de senaste 8. 3 av de 5 senaste har han hållit nollan.

Men självklart, Detroits 16 raka hemmavinster talar sitt tydliga språk. Laget går som tåget just nu och ifall man fortsatt får vara skadefria är det inte helt omöjligt att man slår rekordet i hela NHL-historien (tror det är 20).

Förresten, inkluderar Ö 2.5 sudden och straffar? 4 av lagets senaste 7 vinster har varit på straffar och 2 på sudden.

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Tack wLn. SJälvklar rygg. Vad tror du om ett spel på Red Wings vinnare? Vågar man? Förra mötet på hemmais gjorde de ju en supervändning från 0-2 till 3-2 i sista perioden.

Som du kanske märker ovan skulle iaf inte jag spela på Wings. De har 8-2-0 senaste 10, men som jag nämde är endast 2 av dessa vinster vid full tid.

Blues har dessutom än bättre statistik de senaste 10 (8-1-1) och senaste förlusten var mot just Detroit, i Detroit. Revanchlusta?

Självklart är Wings favoriter, men det är inget jag skulle spela på. Tvärtom har jag spelat på en rak 2:a till 3.30 hos Unibet (nu sänkt till 3.15). ML kom dock inte på fråga med tanke på de båda lagens straffstatistik (5-0 vs 1-5).

Förresten så är inte målvakt i Wings bekräftad ännu. Ifall det är Conklin som vaktar buren så tveka inte på 2:an!
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat