Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-24, 00:29   #2073
fondell

fondells avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KONTUR Visa inlägg
Haha, du måste sluta jinxa dig själv. Riktigt snygg trend på sistone och fenomenala rekar, keep it up

Ifall någon letar nattspel tycker jag Orlando Magic -5,0 @ Boston Celtics till ~1,90 är värde. Boston är blekt, långsamt och har svårt att hitta till korgen. När deras outside-game inte håller högstanivå är de ett lätt lag att möta. Både Ray Allen (14,9 PPG) och Rajon Rondo (15.0 PPG, 9.4 APG) är tveksamma. Orlando är i mycket fin form och Dwight Howard har städat framför egen korg senaste matcherna. Tycker matchupen är till Orlandos fördel. Boston spelar dessutom b2b.

"Boston is 0-6 against teams with a winning record with four of those losses coming at home."
Boston har 5 segrar på 6 senaste matcherna.

Bara ett litet tips, rygga på egen risk. Godnatt
No no no no

Tror linan ligger riktigt bra där den är. Båda lagen kommer att spela långsamt med långa anfall. Möjligtvis kommer Magic äga under painten men får Boston bra FG-% så blir det ett tight game. Även om Boston är lite trötta(are) i år, så har de faktiskt spelat upp sig lite på senaste.

Hade helt klart väntat på lineupen, men om allen och rondo inte är med så kommer linan att höjas naturligtvis.

Spelet idag är twolves -2,5 för mig. Rockets är lite slarviga on the road och är jävligt tafatta, känns det som. De har vunnit 6 matcher i rad men endast 1 borta och det över imponerande wiz Rockets är 1-7 på de senaste bortamatcherna.

Lycka till för båda oss, men magic vill jag inte röra

lycka till