Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-24, 02:57   #1
alby18
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

2012-01-24 Spain - Iceland (Eur Champ 3)



Datum: 2012-01-24
Tid: 16:10
Sport: Handboll
Land: Eur Champ 3
Liga: Eur Champ 3
Match: Spain - Iceland
Period: ft

Spel: Iceland AH +3
Insats: 3
Odds: 1.75
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Anser mig ha hittat ett värde i dagens match mellan Spanien - Island. Spanien har ångat på något fruktansvärt i denna turnering, slagit båda favoriterna Kroatien samt Frankrike. Man är i princip säkrad en semifinal, samtidigt som Island övertygade ordentligt mot Ungern i senaste "main rounden", som faktiskt har gjort en grym turnering. Spanien spelade bl.a lika mot Ungern och har i stort sett alla matcher haft flyt. Differensen i matcherna har aldrig varit mer än 3 mål, och jag tror Island ser sin chans här. Vinner man samtidigt som Kroatien förlorar mot Frankrike(vilket jag kan se som troligt), flyger man i.o.m målskillnaden upp på 2:a plats och har då plötsligt förutsättningar att gå till semifinal. Jag kan tycka att Island har haft väldigt oflyt i turneringen, men sett till gårdagens prestation mot Ungern(6 bollars kross och övertygande spel) så kan Palmarsson och co antingen vinna eller ge Spanien en riktigt grym match. AH +3 på Island till 1.75 ser jag som ett självklart spel!:mone ybag:
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat