Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-24, 16:21   #2114
Mammon
Banned

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
[QUOTECitat:
Ursprungligen postat av musse33
Proppen ur och där sitter min första parlay tack Maijadona du var inspiratören till det spelet nu har jag två kvar en 8tling och 11ling får se om dom kan gå in med jag tog bort chelsea ur dom från det du spelade annars är det samma parlays du spelade

=Mammon;163143]Hur många sådana åttlingar och ellvlingar måste du få in på ett år för att dessa ska vara vinstgivande?
Jag kan bara svara för mig själv och jag ser dessa parleys som ett mycket bra instrument för att boosta sin bankrulle. Jag har genom åren plussat mwer på detta än på singlar. Dock förutsätter det att man lägger spelen på Bet365 där man får ut bonus på vinsterna. Kan tänka mig att under ett år går spelen plus/minus noll men med en bonus på i snitt 50% av vinsterna kan det bli en bra summa!

Dock små marginaler när det kommer till sådana spel. Stora swings så det gäller att hålla nere insattserna . jag har tex inte suttit någon på över en månad men jag "vet" att den snart kommer och då är förlusterna snabbt glömda

God morgon alla. Idag har jag jobbat så hårt så jag inte hunnit vara något alls här inne Ser att ni redan har kommit med flera bra spel! Bra jobbat!

Dagen spel idag blir Island till 4.5 mot Spanien i handbollen och så tror jag att jag har en till liten goding på gång idag Ska bara kolla upp den senaste infon........[/QUOTE]

Tack för svaret. Men vad är det för bonus du talar om?
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat