Citat:
Ursprungligen postat av thesaints
Winnipeg är ett av seriens svagaste bortalag och de har i de matcher jag sett på slutet haft oerhört svårt att få igång sitt offensiva spel.
Rangers har imponet på hemmais den här säsongen även om det blivit två förluster på slutet och ska vara klara favoriter i nattens match.
Jag tror Winnipeg får det ruskigt tufft i The Garden och jag väljer att spela Rangers -1.5 hos Pinnacle till 2.26.
|
Jag håller helt klart med. Utan Evander Kane, Alexander Burmistrov och allra främst Dustin Byfuglien kommer dom ha väldigt svårt med att få hål på Lunkan.
Angående Winnipegs bortastatistik är det också ganska befogat, med tanke på deras överlägset längsta resor till bortamatcherna. Men det är förhoppningsvis bara att tacka och ta emot!
Citat:
Ursprungligen postat av drughen
missade de också :/ men men min bettingdag har varit mycket bra annars så ska inte klaga allt för mycket +20u så det är nice om nhl:en går bra ikväll så är allt som var förlorat förra veckan återvunnet! 
|
Jäklar vilka odds du fick på NHL-matcherna inatt. Du måste ha varit tidigt ute? Eller har du inte dragit bort de 5 procenten Betfair snor åt sig?
Förresten, Washington - Boston sänds på TV10 01:00!