Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-25, 11:53   #60
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hade varit kul att se 1 månads statistik från ex Bet365.
Hade inte varit något problem att förmedla denna, men då riskerar vi att få kontot avstängt på grund av följande regel:

Citat:
2.12 Konfidentiell information

Under perioden för detta avtal kan du komma att anförtros med konfidentiell information som relaterar till våra affärer, vår verksamhet eller underliggande teknologi och/eller affiliateprogrammet (inklusive exempelvis vidarebefordringsprovision intjänad av dig genom affilateprogrammet). Du går med på att undvika avslöjande eller oaukoriserad användning av sådan konfidentiell information till tredje part eller utomstående parter såvida du inte i förväg har vårt skriftliga medgivande och att du endast kommer att använda den konfidentiella informationen för ändamål som är nödvändiga för att främja syftet med detta avtal. Dina skyldigheter med hänvisning till konfidentiell information skall fortleva efter avslutandet av detta avtal.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat