Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Här kommer ett spel som jag vet att du inte kommer gilla tompa
| 2012-01-25 20:45 | Carling Cup | Liverpool vs Man City |
2 |
FT |
500 |
2.650 |
Tycker att 2.65 är riktigt bra opå Man city idag. Man måste vinna den här matchen efter 0-1 förlusten på hemmaplan förra veckan.
Pools form kunde verkligen varit bättre , Helt bedrövliga senast mot Bolton och knappt mycket bättre än så i senaste hemmamatchen mot Stoke.
Ballotelli har fått fyra matchers avstängning..... Men jag tror att City kommer att överklaga den och då får han spela ikväll. (Tycker faktiskt inte att han borde bli avstängd för "trampen" i parkers huvud. Tycker det ser ut som om han tappar balansen samtidigt som han avlossar skottet och Parker kommer ju faktiskt "flygandes" in i Ballotelli)
Tankar om Afrika idag? Några handbollsdrag? Vilka lag har något att spela för? Hur många blir direktkvaliciferade till VM/OS?
Sitter och ruvar på två spel just nu.......
|
Den tror jag att jag ryggar med ett +0 spel. Men vet du vad city har för inställning till cupen? Satsar de på den? Vet vi vad de ställer för gubbar på plan ikväll?
Har också sett på reprisen från Balotellis senaste drag. Väldigt svårt att säga om den sista trampen är medveten på något sätt men jag tycker verkligen inte det ser ut som det. I första läget ser det definitivt inte ut som han gör nåt fel men när Parker sedan ramlat tar ju Balotelli ett kliv och trampar på den gode Scott. Ser mest ut som han är lite oförsiktig möjligen. Nåja, city står och faller inte med Balotelli.