Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Här kommer ett spel som jag vet att du inte kommer gilla tompa
| 2012-01-25 20:45 | Carling Cup | Liverpool vs Man City |
2 |
FT |
500 |
2.650 |
Tycker att 2.65 är riktigt bra opå Man city idag. Man måste vinna den här matchen efter 0-1 förlusten på hemmaplan förra veckan.
Pools form kunde verkligen varit bättre , Helt bedrövliga senast mot Bolton och knappt mycket bättre än så i senaste hemmamatchen mot Stoke.
Ballotelli har fått fyra matchers avstängning..... Men jag tror att City kommer att överklaga den och då får han spela ikväll. (Tycker faktiskt inte att han borde bli avstängd för "trampen" i parkers huvud. Tycker det ser ut som om han tappar balansen samtidigt som han avlossar skottet och Parker kommer ju faktiskt "flygandes" in i Ballotelli)
Tankar om Afrika idag? Några handbollsdrag? Vilka lag har något att spela för? Hur många blir direktkvaliciferade till VM/OS?
Sitter och ruvar på två spel just nu.......
|
Jag tycker matchen är ett lotteri. City har inte direkt sett stekheta ut på senaste tiden, men det har å andra sidan inte liverpool heller. Man blir faktiskt inte ens förvånad när dom torskar mot bottenlag numera.
Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år).
För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala)
//Matty