Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-25, 14:35   #2236
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Jag tycker matchen är ett lotteri. City har inte direkt sett stekheta ut på senaste tiden, men det har å andra sidan inte liverpool heller. Man blir faktiskt inte ens förvånad när dom torskar mot bottenlag numera.

Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år).

För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala)

//Matty

Jag är verkligen inget fan av Ballotelli kan jag erkänna. Och visst förtjänar han sitt rykte men just i den här situationen tror jag att han inte gör det medvetet (kanske mer som en psykoreflex ) Tror Man city satsar på cupen när man ändå tagit så långt som till semifinal plus att man i en eventuell final får möta Cardiff ( gratis guldmedalj ) I första mötet ställde man väl även upp med starkaste laget så tror att det kommer ske även ikväll. Dock saknas ju Kompany något oerhört i backlinjen. hade Defoe gjort mål senast hade nog Savic redan spelat sin sista match för de ljusblå det här året........

Förövrigt tror jag att Ballotelli är en rymdvarelse. Omöjligt att vara mänsklig och så totalt iskall när man gör avgjörande mål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-25 klockan 14:36.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat