Citat:
Ursprungligen postat av Gussen
Haha nej verkligen inte.  Men jag är ganska säker på min sak här. Det enda som kan lura mig är att det just är Balotelli (ryktet bedrar) eller att han bara är enormt klumpig.
Håller med om att Savic såg darrig ut! Är Kompany tillbaka nu? Känns som det gått 3 matcher. Silva + Aguero är viktigare för City än vad Messi-Xavi-Iniesta är för Barca. Silva + Aguero kanske är dom 2 bästa spelarna i PL denna säsongen. Som sagt magisk passning av Silva senast (underbar löpning av Nasri) och Aguero kan på egen hand skapa oro hos 2-3 försvarare.
Efter min sågning av Balotelli kom jag att tänka på... Tottenham. FA cupen i helgen, borta mot Watford. Jag går in på Tottenham till 1.565 samt Ö2.5 till 1.833 (pinnacle). Nog fan ska Tottenham ta detta?! (FA Cupen är nu deras enda realistiska titelchans)
|
Jag utlovar 15 sharps till den som postar Citys elva för ikväll här! Håller med dig Matty, silva och aguero är makalöst bra. Aguero var helt ok i Atlectio men nu är han ju stekhet. Silva håller jag för den absolut bästa spelaren i PL. Han har så mycket brilians att hälften hade räckt för att vara i toppen.