Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-25, 15:28   #15
DamageINC
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Då det uppstått en liten diskussion här inne om slots i allmänhet, så undrar jag lite hur man skall ta vara på de (få) tillfällen då man faktiskt lyckas få ut någonting av freespinsen. Jag menar, om man vinner ett par dollar eller euro på sina freespins, vilken är egentligen den ultimata vägen att gå för att försöka få dessa att öka? Oftast finns ju ett omsättningskrav på 35 gånger, eller mer, vilket innebär att det kan vara svårt att få det att ökas. Så, generellt, hur brukar ni spela? Blir det den minsta betten, minst coins och flest linjer? Finns det någon specifik slot ni hoppar över till om läget finns? Använder ni er av andra sätt?

Själv har jag bara lyckats ha tur en gång då jag vann 400 kronor, detta gjorde jag genom att fortsätta betta på samma, låga, insats. Hade tur då jag fick något bonusspel och sedan stannade jag.
Vinner jag 10-100 euro på freespinsen brukar sätta insatsen på åtminstone 1-2 euro så att man faktiskt får ihop en liten summa om man skulle ha flyt och träffa någon ovanlig linje. Det gör inte så mycket om freespinsvinsterna tar slut fort, då det egentligen är det förväntade, så jag ser ingen anledning att snåla på insatsen för att minska variansen (bättre att det ger bra utdelning när man väl träffar). Allt som oftast spelar jag kvar på sloten som vinsterna gavs på, men det händer att jag byter till Gonzos Quest. Detta endast pga vidskepelse då det var freespins där som gav de två storvinsterna jag nämnde tidigare i tråden.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat