Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Jag är verkligen inget fan av Ballotelli kan jag erkänna. Och visst förtjänar han sitt rykte men just i den här situationen tror jag att han inte gör det medvetet (kanske mer som en psykoreflex  ) Tror Man city satsar på cupen när man ändå tagit så långt som till semifinal plus att man i en eventuell final får möta Cardiff ( gratis guldmedalj ) I första mötet ställde man väl även upp med starkaste laget så tror att det kommer ske även ikväll. Dock saknas ju Kompany något oerhört i backlinjen. hade Defoe gjort mål senast hade nog Savic redan spelat sin sista match för de ljusblå det här året........
Förövrigt tror jag att Ballotelli är en rymdvarelse. Omöjligt att vara mänsklig och så totalt iskall när man gör avgjörande mål 
|
Hade det varit en annan spelare så kanske jag varit mer förlåtande men när man vet vilken idiot Balotelli är så får han räkna med att få skit också. Han borde då även veta bättre och spela med större "marginaler" och inte hela tiden hamna i sådan här situationer! Detta är ingen slump - killen har en hjärna som en ärta och kortsluter snabbare än Telias bredband!
Och iskall, ja det har du rätt i! Eller psykopat, vore väl en bättre benämning på honom?! Och narcissist!
Ni som tycker/tror han är oskyldig - titta och spola fram och åter så skall ni se att hans rörelsemönster i hela situationen går ut på att sätta det sista trampet i nyllet eller nacken på motspelaren.
Varför höjer/böjer han benet som han gör? Uppåt och sedan ett "bakåttramp" istället för rakt ned eller framåt som vore det naturliga! Nej, detta är kallt beräknande och med ett uppsåt - om än i stridens hetta och taget sekundsnabbt! Eller rättare sagt - detta är en reflexhandling från en nolla som är dum i huvudet!
För Balotelli är detta den rätta reflexen, hos en normal vore det att försöka undkomma att trampa på motståndaren!
Jaja, sopan kommer i alla fall aldrig få jubla över ett mål i alla fall!