Citat:
Ursprungligen postat av Mammon
Haha - det är lugnt, för mig får du göra hur mycket reklam du vill! Testade HPT ett tag men datorn krashade och sedan köpte jag Jokersystemet igen, av gammal vana. Det jag tyckte om HPT, det lilla jag han se och använda det var att det var lite rörigt... Detta berodde troligtvis på ovana och att jag innan redan vant mig vid Jokersystemet - vilket av dessa som är bäst överlåter jag till experterna på detta och tills jag blir en rutinerad räv på detta med reducerade system.
Men skulle du kunna vara lite mer utförlig angående "faktor"? Vad gör den mer specifikt? Ursäkta en novis. Vet att det är en konkurrent men det kan du bjuda på - du får ju här ändå möjligheten att övertyga oss om HPTs "överlägsenhet", eller hur?
|
Jag förstår att det känns rörigt, speciellt om man är van med ett program som ser helt annorlunda ut. Det är alltid en avvägning mellan att det ska finnas så mycket funktionalitet som möjligt, men ändå vara enkelt att använda... Har försökt rensa lite i senast versionen, vet inte om det är den du har testat.
Jag kan bara göra en avancerad gissning på vad de menar eftersom det inte finns någon information i manualen. Faktor är helt enkelt ena talet i en multiplikation, du kan ju välja att spela samma kupong 2, 5 eller 10 ggr, dvs multiplicera insatsen med en faktor. Om du då väljer att "faktorera" en viss häst kommer alla enkelrader som innehåller denna häst spelas så många ggr som man angett. Det är iaf hur jag skulle göra det...