Citat:
Ursprungligen postat av HPT
Jag förstår att det känns rörigt, speciellt om man är van med ett program som ser helt annorlunda ut. Det är alltid en avvägning mellan att det ska finnas så mycket funktionalitet som möjligt, men ändå vara enkelt att använda... Har försökt rensa lite i senast versionen, vet inte om det är den du har testat.
Jag kan bara göra en avancerad gissning på vad de menar eftersom det inte finns någon information i manualen. Faktor är helt enkelt ena talet i en multiplikation, du kan ju välja att spela samma kupong 2, 5 eller 10 ggr, dvs multiplicera insatsen med en faktor. Om du då väljer att "faktorera" en viss häst kommer alla enkelrader som innehåller denna häst spelas så många ggr som man angett. Det är iaf hur jag skulle göra det...
|
Nej, det var den gamla versionen jag testade och jag vill tacka för klargörandet kring "faktor" i JS! Dåligt av dem att inte uppdatera manualen, tycker jag! Googlade och hittade ingenting då heller!
Vill även förtydliga att det inte var HPT som kraschade min dator - såg ut som det i mitt förra inlägg. Hehe!