Gårdagens tennisdubbel satt!! Första spelet på 2 dagar som suttit!
Här kommer nästa tennisdubbel!
Sugita+Lorenzi@2,03(Bwin)
Sugita @ 1,40
Japanerna är verkligen på fram-marsch nu med Soeda, Sugita och framförallt Nishikori i spetsen. Sugita som jag spelar på här idag har hittils i år spelat riktigt bra tennis och slagit ett par grymma motståndare. För att bara nämna några: Rochus, bemelmans, Lu med flera..
Han har 8/2 hittils i W/L i år, och spelar vanligtvis sin bästa tennis på just hardcourt. Igår vann han enkelt mot den nya uppstickare Bhambri med 2-0.
Duclos hade en jobbig afton igår när han dock tillslut lyckades vända ett stort underläge till vinst 2-1. Hans siffror på serven var riktigt dåliga, och skärper han inte till den inför dagens möte så kommer han få lämnan courten väldigt fort. Sugita på frammarch lär vilja ta sig långt i denna turneringen, och jag tror han avfärdar en ostabil duclos enkelt.
Lorenzi@1,45
Lorenzi är en rutinerad herre som gillar gruset allra mest. Han gick igår upp mot den unge, mycket duktige Elias, och gjorde köttfärs av honom med 6-2, 6-2. Hans har spelat bra hittils och ser fin ut inför säsongen.
Han möter navarro som varit skadad länge men som inför denna säsongen tycks fokusera på challenger. Han hade det lite struligt mot alvez i första set igår, där han tillslut vann i tiebreak. Därefter gick det lättare. Mot lorenzi har han haft de tufft och de senaste matcherna dessa två emellan har han inte vunnit ett enda set.
Jag tror lorenzi som är betydligt mer rörlig än navarro springer sönder honom ganska lätt och vinner matchen komfortabelt
4 units läggs på denna kvällsdubbel!