Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-26, 21:07   #5
Vlad
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Tänk på att matchen spelas på neutral plan i Sao Caetano, så hemmafördelen försvinner därmed för Santos.

Har själv ryggat Vlad på Ituano +1.25 1.75.
Satan vilket dåligt odds vi fick,+1.25 1.90 nu. Jag kan seriöst inte lära mig att vänta med att spela underdogen på dagar med lite matcher...

Anyway,när ni ändå snackar om den matchen kan jag förklara lite varför jag spelat Ituano

Neutral plan som sagt eftersom gräset håller på att läggas om på Vila Belmiro. Alla spelarna från Santos startelva i klubblags-VM fick förlängd semester och har återvänt till träning först denna vecka så de är inte aktuella idag. Båda lagen med samma elvor som i helgens premiäromgång med enda frågetecknet kring Alan Kardec i Santos som gjorde målet i 1-1 matchen mot Piracicaba då han dragit på sig något virus och missade träningen igår,han går in för Breitner om han ändå kan spela

Santos: Aranha, Maranhão, Vinícius, Bruno Rodrigo e Emerson; Anderson Carvalho, Ibson, Felipe Anderson e Breitner; Tiago Alves e Rentería

Ituano: Roberto; Alex, Tiago Gomes, Anderson Salles
e Gustavo; Alan Mota, Bruno Martins, Alemão e Kleyton Domingues; Evando e Jefferson Luiz

Ituano stabila defensivt i första matchen och rätt lina i mina ögon med de här lagen och neutral plan är Santos -1 och inte -1.25
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5), performance (+2)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat