Authom+Galung@1,625(bet365)
Authom @ 1,30
Authom är en ung grabb som kommer kunna ta sig riktigt långt framöver. Han har bra serve och alltid en fin inställning till uppgiften oavsett motstånd. Jag såg han en del i salzburg förra året, där han imponerade stort på mig. Han har även blivit lovordad av många bättre spelare, exempelvis Wawrinka.
Han har också börjat detta året starkt med 2 vinster och 2 förluster. Dock kom förlusterna mot Schutler (2-1) och De voest (2-1). Det är hur som helst starkt att ens ta set av dessa två, då dem bägge spelar på tourer mycket högre än Authom. De två segrarna var bägge med 2-0 och motståndet var snarlikt det han har idag.
Han möter en Ung kille, Hugo Nys(lustigt namn, jag vet). Han är också han lovande, men har inte ens kommit halvvägs ditt authom är idag. Så fort han möter spelare av lite högre klass så stuper han direkt. Hans nuvarande ranking är 1088, att jämföra med Authom som ligger runt 250. Här ska authom vinna enkelt, då han är en bättre spelare med mer rutin och säkrare grundspel.
Galung@1,25
Galung är en hårdservande kille som gjorde ett riktigt bra kval i Australian Open och vtog sig fatkiskt hela vägen till huvudturneringen, där han återigen gjorde en bra match men stöp mot berlocq med 3-1. Han är en stabil spelare som visat god form inledningsvis, och idag möter han en gammal räv, flock. Flock trivs inte alls indoor, utan endast på clay(grus). Han har dåliga resultat här karriären igenom och lär inte ha mycket att sätta emot i denna matchen. En formtoppad Galung gör processen kort!
En rikitg fegisdubbel detta, men jag hittar inget bättre idag :/
Stoppar in 6 units och väntar mig få tillbaka lite ränta på det
Alternativ kan vara att lägga till Mertl också för att få upp oddset lite, då de gått ner en del!