Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-28, 20:42   #2068
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe
Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish.
Nej fy fan va tråkigt och ointressant med Real Madrid-rekar. Tur Tobbe aldrig rekar dem!

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbe igen
Real Madrid v Real Zaragoza
Hcp 0-3 1
Odds: 2,20

Varför?
Tja, vi såg väl alla vilket spel Madrid visade upp i onsdags, utan att få tillbaka ett skit i poäng. Vi kan ju kallt räkna med att det är uppretade vita eleganter som äntrar Santiago Bernabeu ikväll.
För om det går att spela den fantastiska fotbollen i Barcelona, ja då kan det förstås bli ännu bättre hemma mot den hopplösa jumbon Zaragoza
Ett Zaragoza som som på 19 spelade matcher har gjort hela 14 mål - hemmalaget har på lika många matcher gjort 67. En diff på 53. Endast.
Bara en sådan sak som att Helder Postiga är stjärna hos gästerna säger allt.
Vi kan räkna med en konanad över 90 minuter mot stackars Roberto i bortamålet, och det vore ju ytterst märkligt om inte karljäveln fick plocka ut bollen minst fem gånger ur nätmaskorna.
Visst, jag vet att Zaragoza vann här i fjol, men jag minns hellre tennissiffrorna 6-0 för två år sedan, det är ju är i ärlighetens namn så stor skillnaden är.
Ironi
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+3)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat