Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-29, 20:06   #152
Tomas63

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 701
Standard

Ingen höjdarsöndag resultatmässigt för min del. Dock tighta marginaler hela tiden.

AIK-Pixbo var en jämn fight som kunde ha gått hur som helst. Var själv på plats och såg en väldigt jämn tillställning. AIK dock klart gynnat av det hala parkettgolvet i Solnahallen.

Älvsjö räckte bara till kryss de oxå. Dock har de höjt sig markant under sässen efter deras alltigenom urusla start med 8 förluster på 9 matcher.

Spelen på Mullsjö samt Handen slog inte väl ut denna gång. Vidhåller dock att oddsen var spelvärda. Matcherna var också båda jämna till slutet. Små marginaler avgör varje match och med sådana odds spelar jag även framöver.

Kryss blev det även i båda HTH. Kim Nilsson hade flera stolpskott under matchen och även i sista minuten som likaväl kunnat gå in. Runnestig var dock helt iskall idag och såg bara otränad ut. Vad som hände upp i Umeå har jag ingen koll på mer än att Umeå tog tre poäng utan att Reinholdt satte någon kasse.

Kvar för mig är nu att hoppas på Vreta i morgon mot mitt eget favoritlag Caperiotäby. Men med tanke på dagens spelutfall vinner nog Caperio denna match.

Nästa vecka kör vi igen med nya sköna spel!
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng