Ämne: NBA 29/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-29, 20:02   #7
fondell
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Heat -4.5, ML
Bulls är skadedrabbade med Deng och CJ borta och RIP GTD, LBJ bör ha en lekstuga (vem ska markera honom, Korver?) och det finns inte mycket offensiv potential i Bulls förutom Rose.

Lean LBJ över pts (betsson har en 30 lina @2.20, pinnen är mer normala), under HT, sen kanske över 2H...men vet inte om jag gillar dessa tillräckligt för att spela.
Håller med, först var det snack om att Deng skulle spela med skadan och jag la mitt spel redan då. LBJ äter upp en skadad Deng, tror att korver kommer få chansen. Jävligt talangfull snubbe, men försvarsmässigt så kommer det inte att vara en vacker syn.

Har också tagit Twolves -2, ville ha -1 men jag var naturligtvis för långsam. Lakers är inte bra just nu, och är 6-14 ATS mot ett förlorande lag <0.5. 2-7 på sina söndags matcher 9 söndagsmatcher. 0-5 ats som underdogs (0.5-4.5pt).

Det som gör mig lite fundersam är att twolves är 1-5 ats som favoriter på hemmaplan, det är det som gör att jag håller nere insatsen.

Kan ju också komma en klassisk bounce-back för lakers efter att bucks våldtog dem igår!

Trevligt med tidig match idag dock, nu får vi jobba in heats!

edit: CJ Watson är inte med!

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Har lirat under 191, tror på tight i HT och att Miami drar ifrån 2H!
Vi får hoppas Miami rycker tidigare, för LBJ springer hem i 4q och ska äta KFC
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2012-01-29 klockan 20:24.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat