Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-30, 10:22   #61
Dreamis

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mammon Visa inlägg

Hur förändrar jag kraven för att passa en V65,V87-omgång? Vilket eller vilka krav skall jag förändra, enligt dig?
Hej igen Mammon,

När det gäller v65, så spelar jag 9/10 gånger utan spik. Och då använder jag samma mall som för v75 men tar således bort spiken.

Om jag spikar. Då använder jag en av mina två grunder för v5. Som jag förövrigt är väldigt kär i. V5 på saxbana är ett grymt bra spel.

V5 förslag ett. Kör jag oftast om Utgångarna (D) är bland favoriterna.

V5 förslag två. Används när jag har hittat tre roliga idéer (D), som jag vill ta betalt för.

D-hästar är dom som jag bygger systemet runt omkring. De är viktiga och kräver omsorg

Och som sagt. Jag tänker inte ge mig in i någon diskussion om vad som är bäst eller inte. Det här är min erfarenhet av joker och jag känner mig trygg i detta. Visst använder jag mig ibland av andra reduceringar som minst två under 20% eller att man tror att två kuskar ska vinna minst 2 lopp tillsammans. Men det är inte i mitt grundsystem. Utan sådant måste man själv komma fram till.

V86 har jag ingen erfarenhet av. Har en andel i ett bolag. Lägger mitt krut på en v5a och en v4a i veckan, plus v75 dagen. Man måste ha gjort sin läxa ordentligt om man ska lämna in. Annars stå över!!

Det är bara att testa sig fram. Prova på system som du redan har lämnat in och se vad som händer . Grund regel 1, ta betalt när idéerna sitter. Då ska du gå på

Undrar du över mera hör av dig

Mvh
Dreamis
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat