Antal spel: 70 Insats: 33850 Vinstprocent: 23.53%
Vinster: 16 Vunnet:
+23687 Medelodds: 6.19
Förluster: 52 Förlorat:
-24100 Medelinsats: 483.57
Push: 2 Netto:
-413 Medelvinst: -5.9
Levande spel: 1 ROI: 98.78%
Årets första minus vecka. Den här veckan har jag lagt mycket mindre spel än under de senaste veckorna. Vilket kanske är tur med tanke på att jag har en hitrate på endast 23.53%. Hur är det möjligt att ha så låg andel vinster? Majoriteten av spel är trots allt singlar. Med tanke på dessa siffror är jag extremt nöjd över att "bara" backa COLOR="Red"]413:-[/COLOR]
Av dessa spel var 31 stycken livespel vara endast 8 gick in.
Vinsterna på mina "monster"parlays lyser med sin frånvaro. Men jag har kvar en levande kupong till den här veckan.
"Lördagsgodis" spelet förlorades för första gången iår. ( Catania)
Veckans Höjdpunkt: När min "Tilt"trippel gick in igår kväll, så underbart att få marginalerna på sin sida i slutet av veckan. ( Sevilla missade ett par "riktigt" feta lägen och när de väl gjorde mål så fixade linjedommaren att 2-1 stod sig,) Exstra skönt efter att jag kände mig blåst på mål för både Sunderland och Inter tidigare under dagen.
Veckans Hjältar: Danmarks handbollslandslag med Mikkel Hansen och Landin i spetsen!
Veckans svikare: Franska handbollslandslaget. Barcelona, Inter, Sunderland, Linjedommaren i Sunderland, Mancester City, Senegal, Catania listan kan göras lång! Dock så får Fransmännen och Barca tävla om veckans förstaplats.
Veckans bästa spel: Danmark! ( Dock ska tillläggas att dan efter att jag spelade dem till 41 gg stod dem i över 100gg pengarna! ) så jag ska inte bli för mallig
Veckans sämsta spel: Att jag säkrade upp med Serbien i finalen. Jag trodde verkligen stenhårt på danmark. bara dåligt självförtoende från min sida som gjorde att jag safea den matchen. Finns väl ett dussin till spel som skulle få plats här men tycker att jag var rätt ute ändå många gånger men marginalerna var inte på min sida den här veckan.
Kul att även min och Djungelhjuls gemensamma "spelkassa" fördubblades den här helgen. Går bara Sunderland vidare i Fa cupen också så har den ökat från drygt 1500 till 5000 i ett nafs!
Tack till alla som varit inne och skrivit i spelboken under den gångna veckan. Många imponerande spel måste jag säga!

En extra eloge till peter333 som satt båda sina "debut"spel!

Ger även en ryggdunk till drughen som lyckats bra under denna svåra vecka!