Citat:
Ursprungligen postat av mange_pet85
Ja därför skriver jag inget mer nu på detta forum hänger kvar och fiskar bra rygg spel, av dom få man ser har lite koll iaf. Mina live spel på Modo va också fejk i helgen? Alla andra mina vinster och förluster? Avundsjuka är det värsta jag vet
|
Oddset på Marsielle innan matchstart var ~2.60, i ditt spread har du skrivit 2.60 på Marsielle, om du spelade live på dem när dem låg under var oddset nog närmare 7. Innan matchstart var jag in å kika ditt spread och såg att du hade insats 200 kr,, helt plötsligt blev insatsen 400 kr..
Det står i ditt spread att du började med en kassa på 500 kr, hur har du tänkt BRM om du dag 1 eller 2 har råd med en högrisk parlay på 400 kr?
Det första du sa när du kom in i dagboken var "Kolla in mitt spread, vilken rush jag gjort". Då hade du suttit och liveat på modo med halva kassan som insats... Att vi gamblers är källkritiska tillhör vårat gebit, är man inte det är man torsk på en vecka.
Hade du varit lite seriös hade du bara print screenat och givit folket det dem velat ha och "be done with it" .. Istället sitter du å snackar emot och verkar mer oseriös.
Kul som fan för dig om du vann 12000 kr.