I LOST MY LEG IN VIETNAM!
Idag såg jag hunden igen. Jag tror vi har utvecklat en sorts vänskap, så här på dag 2 av intensiva möten. Idag hann jag säga hej och hunden..sa inte hej tillbaka, men den skällde lite. Sen stack den igen. Jävla hund, var bor du??
Ok, enough blödiga grejer, game fakkin on, fem matcher är spelade. De jag ryggar motiverar jag inte, så det så.
rygg 1:
Bucks -4 1sta halvan (S128B2)
rygg 2:
Blazers -1 FT+OT (uppsamling, något jag hittat på för att jag har seperationsånget från mina pengar)
S128B1:
Rockets -3 1sta halvan
Vet ej om Martin kommer tillbaka i natt, Rockets har, kan vi väl alla vara överens om, klarat sig hyggligt utan honom. De har vunnit nio av de tio senaste och har ett gött roll.
Känner att Rockets kommer gunz out och kör på att döda matchen tidigt. Vad som händer sen är jag osäker på då Minnesota har spelat upp sig ordentligt trots förlusten senast mot Lakers (Kobes förtjänst).
I alla fall, Houston snittar 51.5 points/1sta halvan hemma där Minny snittar 48.4.
Jag tar detta.
S129B1:
76ers -3.5 1sta halvan
Har egentligen samma grundtanke som med Rockets; enda skillnaden är att Magic suger kuk och 76ers troligen vill döda matchen tidigt och därmed sänka eventuella högmod om Magic skulle hänga på eller leda i halvtid.
76ers är 10-2 hemma och alla har slutat med +10 poäng.
Orlando har förlorat fyra av de fem senast och vi har alla bettat dem och vi har alla straffrunkat i ångest för det.
S129B2:
Bulls -4 1sta halvan
Denna gillar jag. Bulls har säkert grymt mycket frustration över förlusten igår och Roser kommer inte spela som han gjorde igår. MEN, jag tror att spelet kan flyta över till iaf halva matchen

De behöver dessutom vinna över lag som Washington om de vill säkra home court-fördel.
/M