Citat:
Ursprungligen postat av fondell
Du gick upp cirka 30u + på en dag, och du kallar det stabilisera sig? Jisses, där är vi långt ifrån varandra på den definitionen!
Men lycka till i fortsättningen! Tror inte att man kan ha direkt stabilt när det gäller 2-6, då insatserna varierar kraftigt.
|
Tack!
Det jag menade med stabilisera sig var att antalet vinster ligger ganska stabilt runt 60% just nu.
Som du säger så är 2-6 systemet är uppbyggt så att det blir rätt stora variationer emellanåt. Det är också därför det är viktigt att också ha ett bra sätt att värdera sina spel för att bli framgångsrik med det, inte bara en hög vinstprocent.
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Imponerande resultat så här långt! Varför tror du det det gick så mycket sämre på WNBA i somras? Du har förresten glömt rätta sista spelet där.
|
Tack Sobofied!
Vad jag upplever är att i WNBA spelar lagen inte lika stabila som i NBA. Variationerna i hur bra ett lag spelar är mycket större från match till match och därför också svårare att förutsäga. Min tanke är att utveckla och förbättra mitt system inför kommande säsong (förra säsongen var den första där jag spelade 2-6 WNBA).