Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-31, 13:09   #2882
krigarN

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Crotone (16e) - Pescara (2a)

Tycker mig ha hittat ett bra spel här:

Pescara är ett otroligt offensivt lag: på 24 matcher har man gjort 53 mål och släppt in 35. Man har alltså gjort 17 mål mer än det näst bästa laget! men har även släppt in lika många som lagen som harvar längst ner i botten. Det finns inget annat än offensiven alltså, och man spelar ett offensivt 4-3-3 spel, borta som hemma.

Förväntar mig alltså en över typ av match idag, som vanligt när Pescara spelar så gör man det offensivt, man spelar en 4-3-3, vinna eller försvinna fotboll varje match, hemma som borta. Crotone kommer inte att sitta tillbaka utan dem kommer istället att försöka utnyttja luckorna som blir när Pescara går framåt och enligt den nye tränaren så kommer dem vilja ge hemmapubliken en sevärd match!

-Crotones 5 senaste matcher har alla gått över 2.5 mål.
-Pescaras 4 av 6 senaste matcher har gått över 2.5 mål.
-Pescara har gjort i sina 10 senaste matcher, men också släppt in mål i 8 av 10.
-Crotone har gjort mål i 8 av sina 10 senaste men även släppt in mål i 7/10.

Överspelet ligger dock på ~1.60 så jag tittade lite på lagens form istället:
Pescara har vunnit 5! raka matcher och ligger 2a, endast en poäng bakom serieledande Saussulo.
Crotone har 4 förluster och en oavgjord på dem 5 senaste så jag hittade ett intressant spel, nämligen att Pescara vinner och att matchen går över 2.5 mål till 3 gånger pengarna på bet365. Det tycker jag är ett jättefint odds, med tanke på förutsättningarna.

Medelinsats som vanligt i blåbärsserier!
Riktigt bra rek! Jag får dock inte lägga denna dubbel hos bet365, det står att flervalsalternativ är begränsade...

Senast redigerad av krigarN den 2012-01-31 klockan 13:11.
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat