Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-31, 17:46   #2917
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Nu grabbar tror jag ni kommer tycka att jag är tokig! Men mitt bästa spel idag blir Parma!

En riktig hatmatch ikväll. I alla fall för Parmas del! Jag tror att stämningen på Tardini kommer att vara elektrisk! Parma spelarna kommer kämpa som djur och i Serie A finns inga enkla bortasegrar.

Parmas tränare Donadoni har att välja mellan samtliga spelare idag. Vlket betyder ett mycket starkare lag än som snuvade Catnia (och mig) på vinst i lördags. Jag tycker Parma imponerad i den matchen

Juventus är ju obesegrade år men jag hoppas att den sviten bryts ikväll. Jag kan tänka mig att Giovinco vill visa att man inte skulle gjort sig av med honom utan att han i stället skulle bli den arvinge till Del Piero som många trodde för några år sedan.

Buffon gjorde förövrigt Serie A debut för Parma som 1 åring om jag inte minns fel. Matchen gick på tv3( eller var det fyran som hade rättigheterna) och han storspelade mot Milan har jag för mig. Minnet sviker mig men jag kommer ihåg att jag såg matchen alla fall

2012-01-31 20:45Serie AParma vs Juventus 1 FT 500 5.000

2012-01-31 20:45Serie AParma vs Juventus DnB FT 500 3.600

Jag var på Parma redan tidigare, håller med dig! Stor match för Parma och Juve har matchat hårt på slutet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+4)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat