Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-31, 18:38   #12
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Skrivet med enögda Liverpoolögon:

Tror att det blir en ganska enkel och bekväm seger, typ 2-0 eller 3-1.

KD gjorde 4 ändringar mellan city & Utd matchen och för en gångs skull känns det som att Liverpool har en trupp där de kan rotera utan att tappa för mycket i slagkraft. I lördags delade Carra och Kelly på HB, troligtvis är Glen Johnson tillbaka idag. Skrtel och Agger lär ha en lugn dag på jobbet i mitten, Enrique på vänstern gör alltid sitt (bästa värvningen på år och dar)....

Mitten borde Adams och Gerrard starta (Adams vilade sist, kom in i 63:de för Gerrard), sen har KD lite att välja på. Henderson, Downing spelade båda sist, så lite rotation på kanterna.Kan tänka mig att Maxi får en start. Kanske också Kuyt, beror lite hur KD vill göra med strikers.

Att Bellamy startar ser jag som givet, frågan är om Carroll får en start till. Möjligt att man kör skiten ur honom innan Suarez är tillbaka (sista matchen idag). Startar Caroll hoppas jag att kuyt får kanten, annars vill jag se Kuyt uppe och downing på en kant.

Matchen mot Bolton ser jag som ett olycksfall i arbetet, så dåliga är inte Liverpool i vanliga fall. Faktum är att bortafacitet i år är riktigt bra, mycket beroende på att Pool slipper föra matcherna på bortaplan. Hemma mot sämre motstånd är man bedrövliga.

Man kan inte föra spelet mot lag som backar hem, har inte kunnat det på bra många år. Liverpool förlorar sällan ligan mot Utd, Arsenal eller Chelsea. Utan mot Stoke och Wigan hemma. Otroligt frustrerande som supporter.

Nåja, lite OT på slutet. Summa summarum, lätt seger för Liverpool!!!

Senast redigerad av Lillis den 2012-01-31 klockan 18:42.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat