Döm om min förvåning när jag loggade in till mitt bet365 konto då hade jag väldigt mycket mer pengar där än när jag gick i säng kollade av nattens matcher vann några men inte så mycket att det skulle gå upp så mycket som jag har nu.Sen såg jag att jag fått mail så läste det som var detta.
Grattis till din Europafotbollsbonus. Vi har krediterat ditt konto med följande extrautbetalning(ar):
xxx kr har lagts till din utdelning för xx kr 11-val BS14797390I.
Vår 100% Europafotbollsbonus tillämpas på Premier league, Serie A, La Liga, Bundesliga 1 och Champions League. Du behöver bara placera ett flervalsspel med 3 eller fler val från ligorna/tävlingarna ovan så ger vi dig upp till 100% i bonus på din utdelning om du vinner. href='http://www.bet365.com/extra/?ContentPath=Promotions%2cS occer%2cEuroSoccerBonus'>Mer...'
Vänliga hälsningar,
Team bet365
Så det var 100% inte 70%

men hur fan ska jag föra in detta i sheetet att jag fick in så mycket mer eller ska jag bara låta det vara och vad glad att jag har mer att spela för nu fick in nästan 17 u till på det så totalt fick jag in 44u, fan detta var ju kul att spela många matcher men chansen att få in den är ju inte så stor men ändå kul.