Gårdagen gick bra med Liverpool Ö 1,5, mindre bra med samma spel på Man C. Ordnade däremot Seriesegern med ett överspel i NHL. Behandlar bara fotbollen i dagboken dock.
Idag lirar jag överspelet i Spanien, Valencia tar emot Barcelona på Mastella. Barcelona är skadedrabbat och har fått plocka upp spelare från B-laget till dagens match. Intressant är att dagens match spelas mellan cupens bästa offensiv och cupens bästa defensiv. Däremot kommer det vara viktigt för Valencia att skapa något framåt då returen inte kommer vara någon promenad i sommarsolen. Jag spelar mitt första bet på Ö. 2.5 mål till 1.70.
Ett annat intressant odds är 3.25 på Valencia ö 1.5. Jag står över det spelet då jag hittade det efter att mina första två spel i serien redan är lagda.
Mitt andra spel i Serien är Överspelet mellan Lazio - Milan. Eftersom Lazio inte kunde näta på 85 minuter i matchen förra veckan när jag hade Lazio Ö 1.5 till ett bra odds blir motivationen...hämnd? Ö 2.5 till oddset 2.10 duger fint för mig ikväll med färskt minne av 3-1 resultatet förra veckan.
Alla odds är från Bet365
Så kan det se ut när man inte är helt fokuserad på uppgiften.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Jinx (+5)
|