Citat:
Ursprungligen postat av Pacman
Nu kanske jag sticker ut hakan lite här men det är inte för att vara dryg eller så men en liten undran bara. Brukar vara inne och läsa lite med jämna mellanrum men tycker det verkar som ni har alldeles för stor tilltro till favoriterna samt eventuella laguppställningar. Som exemplet ovan t.ex varför inte testa spela +1.25 eller +1.5 på Nice istället? Nu säger jag ju inte att det går in eller är ett bra spel utan det är mer ett exempel bara.
|
Informationen var ju att Nice saknade 6 mittfältare, 2 anfallare och 1 back. Marseille i strålande form. I exemplet ovan är det vad som spelas på. Var det fler spel du tänkte på eller?
Sen igår t.ex. så spelades Parma på många håll, även Tunisien och lite annat smått och gott. Men det blir ju att favoriterna syns ofta, dem är favoriter av en anledning, men är man härinne hela tiden så hinner man skilja dem bra spelen och dem spelen som bara spelas för att dem är favoriter utan motivering. Tanken är ju att alla spel skall motiveras men tyvärr är inte alla lika arbetslösa som jag
Så ser jag det iaf, och jag ryggar sällan blint om jag inte fått bra information på matchen.