Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 18:45   #3070
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Italienska ligans stormöte denna vecka, Lazio emot Milan.

Överspelet är lite undervärderat till över 2 gånger pengarna tycker jag. Förutsättningarna är ju att om Lazio torskar så är man sågott som helt avhängda, och tappar Milan poäng har Juve slagläge igen!

Milan är det lag som gör överlägset mest mål i serie a (43 på 20 matcher) och Lazio är delad 3a i den statistiken med 30 mål på 20 matcher (1,5 per match).

Lazio är revanchsugna efter mötet i coppan förra veckan där Milan vann hemma med 3-1, och kommer göra allt för att förstöra för Milan idag.

Milan saknar: Flamini, Gattuso, Pato, Aquilani, Yepes, Cassano and Boateng och även nya lånet Muntari men har en bra elva. Det är dock en ålderstigen elva, speciellt mittfältsmässigt och jag tror att Lazio har en liten edge med sin speed där. Som ett topplag som Milan är lär man inte sitta och vänta på Lazio och samma sak gäller ju Lazio om dem vill hänga med i toppstriden duger inte X här. Lazio saknar egentligen bara Makinwa offensivt, medans man har både Cana och Brocchi borta ifrån mittältet (mest defensivt dessa är betydande enligt mig).

Tror på att Milan bromsar men har kvaliten medans Lazio gasar och missar.

Överspel till över 2 gånger stålarna finns det värde i .

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat