Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 21:22   #9
Soap
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tallroth Visa inlägg
Skapade ett konto under helgen och satte ett par matcher.. Nu när jag skulle logga in så står det att inloggningen misslyckades. Försökte skicka koden till min mejl, kom inget mejl. Försökte igen och fick att mitt konto har blivit spärrat. Jag har haft konto på Unibet tidigare så troligt att de har stängt av mig p.g.a det.

Men, till frågan. Kan de stänga av mitt konto och låsa mina tillgångar på kontot? Okej ifall de tar tillbaka det jag vunnit+deras bonus. Men kan de verkligen låsa mina pengar som jag satt in?
Eftersom de förbehåller sig rätten att tolka sina egna regler precis hur de vill så är det enda du kan göra för att få klarhet i saken att kontakta deras support via Livechat eller telefon.

Om du har tur så visar de någon sorts goodwill, trots att du bevisligen försökt blåsa dem på en insättningsbonus, och betalar tillbaka det belopp du satte in från första början.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat