Ämne: NBA 2/1
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 23:20   #20
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Håller med, Rose är helt jävla underbar! ibland

Hamilton har tagit ett stort ansvar i försvaret från Deng och jag hoppas att det kommer synas mer idag. (han gjorde ett fantastiskt jobb mot heat)

+2 Måste ialf jag knipa, men bulls ska ha creed för att vara ett så sjukt bra lag trots sina skador. Imponerande



VAD SÄGER DU?

Inte snacka skit i NBA-trådarna? Varför skapar vi då dem?
Aldrig att jag tar en +2 spread, för låg då tar jag hellre ML och lever med de gångerna som det inte går vägen. Tror det lönar sig då man får bättre odds och 1-4 poäng ledning har hög risk att foulas bort i slutet.

Jag säger att det blir inga analyser/tankar utan bara snacka skit. Med andra ord, det får räcka med att snacka skit och inte snacka om något annat än just skit. Tror du missuppfattade det där lite

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Någon som har tankar om Boozer under 15,5 poäng inatt? Har kollat Chicago en hel del denna säsong och jag har fått den uppfattningen att Carlos har problem att skrapa ihop poäng mot dem på förhand bättre lagen.

Tankar?
Med Bulls skador så känns det som Boozer behöver göra mer, han bör iaf få chanser och han har bra matchup mot Philly. De borde utnyttja honom sen kanske han inte lyckas, det är en annan femma!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+5), dellan (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat