Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-02, 20:44   #4
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Hallåja.. Då var det en ny omg, Men verkligen vinterlopp,men det kan ge pengar de osså.
Har skummat igenom vissa lopp ser roliga drag överallt tycker jag men det är klart att streckken får strecka till sig först ,,Ok första tankarna..

1) Ett lurigt lopp med 1 Demokrat som fav men jag tycker att spåret kan hexa lite tror att 3 Fridhems på linjen kan ta en längd sen blir det svårt men 6 Online har slagit fav klart bortglömd pga galoppen sist farlig nu? mina drag här är 4 Yesterday Weather och 7 G K Spinaround Men toktempo så 11 NG

2) Här är en Klassklättrare utan dess like, Kanske inte det roligaste spiket men säkert omg bästa och största Spik, så om man vill försöka fälla, kan skrällen bli hemmavinst med 4 Satchmo s.r.p Garderar man ska man inte glömma 2-7-13-14 och 9 eller heltäcke

3) Lite skumt lopp men min första häst är inuläget 6 Titosago men jag tror att Erik kan ta sig ut och då blir 1 PS farlig. Tycker det är lite mycke 2a oc 3e platser på 6 Men klart lättare nu kanske Sen kan man väl inte lämna 9 L K även om han behöver loppet, mina drag här får bli 7-5-3

4) Här tycker jag det ser ut som rena getingboet men första häst blir 10 Hoboken men alla bakre ser interssanta ut Så stercka alla i detta lopp 3-5-2 i första led

5) Lite kluven här men kör nog Spik trots läge 8 Alaxis Boko.

6) Nu blir det svårt igen med min gamle goe vän 2 JASPER LANE men jag undrar om han inte bara vinner denna gång men tar några streck pga lång dist och mina drag här blir 9 Nino Coger och 10 Royal Neo glöm inte 3 Ewe men som sagt några streck krävs

7) ytterligare ett öppet lopp som jag ser det troliga blir 4-7-9 Roliga drag blir 11-2-1-5-6

Som sagt tycker jag att det ser svårt ut och kan mycket väl bli bra
Så glöm inte att tycka till ,det är då det blir mer intressant
Nu på lopparkivet
Lycka Till

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-02-02 klockan 21:31.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat